Szanowni Państwo,
osoby zainteresowane podjęciem współpracy z naszą Spółką prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: praca@maxima-fides.pl
Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami w zależności od aktualnych potrzeb rekrutacyjnych.
ASYSTENT BROKERA UBEZPIECZENIOWEGO
Ofertę kierujemy do osób w każdym wieku.
Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta Brokera Ubezpieczeniowego będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie w obsłudze brokerskiej Klientów Spółki pod nadzorem brokera
- bieżące administrowanie umowami ubezpieczenia
- bieżące monitorowanie procesu likwidacji szkód
- budowanie trwałych i rentownych relacji z Klientami Spółki
- wsparcie w pozyskiwaniu nowych Klientów
UWAGA: Na prośbę pracownika istnieje możliwość ustalenia elastycznego czasu pracy, a także pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Wymagania
od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej organizacji pracy (systematyczności, skrupulatności, dokładności przy wykonywanych czynnościach oraz odpowiedzialności za powierzone zadania)
- samodzielności
- umiejętności pracy pod presją czasu
- zainteresowania tematyką ubezpieczeń
- posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem
- mile widziane wykształcenie wyższe (oraz znajomość prawa)
Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników
- pakiet szkoleń startowych oraz szkolenia doskonalące w toku współpracy
- jasną i czytelną ścieżkę kariery zawodowej
- prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do programu grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@maxima-fides.pl wraz z następującą zgodą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BBU Maxima Fides Sp. z o.o., zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych, w tym mojego wizerunku na potrzeby procesu rekrutacji, na który aplikuję. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
BROKER UBEZPIECZENIOWY
Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na stanowisku Brokera Ubezpieczeniowego będzie odpowiedzialna za:
- pełną obsługę w zakresie ubezpieczeniowym Klientów Spółki
- budowanie trwałych i rentownych relacji z Klientami Spółki
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- aktywny rozwój portfela
- nadzór nad procesem likwidacji szkód
Wymagania
Od Kandydatów oczekujemy:
- uprawnień do wykonywania czynności brokerskich (egzamin przed Komisją Egzaminacyjną dla Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych)
- dobrej znajomości rynku usług ubezpieczeniowych
- doświadczeń w relacjach B2B
- dobrej organizacji pracy
- samodzielności
- umiejętności pracy pod presją czasu
- czynnego prawa jazdy kat. B
- atutem będzie znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o współpracę
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników
- jasną i czytelną ścieżkę kariery zawodowej
- ubezpieczenie na życie i zdrowotne na preferencyjnych warunkach
- pracę w dynamicznym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@maxima-fides.pl wraz z następującą zgodą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BBU Maxima Fides Sp. z o.o., zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych, w tym mojego wizerunku na potrzeby procesu rekrutacji, na który aplikuję. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.