Szanowni Państwo,

osoby zainteresowane podjęciem współpracy z naszą Spółką prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: praca@maxima-fides.pl

Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami w zależności od aktualnych potrzeb rekrutacyjnych.


ASYSTENT BROKERA UBEZPIECZENIOWEGO

Ofertę kierujemy do osób w każdym wieku.

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta Brokera Ubezpieczeniowego będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie w obsłudze brokerskiej Klientów Spółki pod nadzorem brokera
  • bieżące administrowanie umowami ubezpieczenia
  • bieżące monitorowanie procesu likwidacji szkód
  • budowanie trwałych i rentownych relacji z Klientami Spółki
  • wsparcie w pozyskiwaniu nowych Klientów

UWAGA: Na prośbę pracownika istnieje możliwość ustalenia elastycznego czasu pracy, a także pracy w niepełnym wymiarze godzin.

Wymagania

od Kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej organizacji pracy (systematyczności, skrupulatności, dokładności przy wykonywanych czynnościach oraz odpowiedzialności za powierzone zadania)
  • samodzielności
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • zainteresowania tematyką ubezpieczeń
  • posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem
  • mile widziane wykształcenie wyższe (oraz znajomość prawa)

Oferujemy

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników
  • pakiet szkoleń startowych oraz szkolenia doskonalące w toku współpracy
  • jasną i czytelną ścieżkę kariery zawodowej
  • prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do programu grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@maxima-fides.pl wraz z następującą zgodą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BBU Maxima Fides Sp. z o.o., zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych, w tym mojego wizerunku na potrzeby procesu rekrutacji, na który aplikuję. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.


BROKER UBEZPIECZENIOWY

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na stanowisku Brokera Ubezpieczeniowego będzie odpowiedzialna za:

  • pełną obsługę w zakresie ubezpieczeniowym Klientów Spółki
  • budowanie trwałych i rentownych relacji z Klientami Spółki
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
  • aktywny rozwój portfela
  • nadzór nad procesem likwidacji szkód

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:

  • uprawnień do wykonywania czynności brokerskich (egzamin przed Komisją Egzaminacyjną dla Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych)
  • dobrej znajomości rynku usług ubezpieczeniowych
  • doświadczeń w relacjach B2B
  • dobrej organizacji pracy
  • samodzielności
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • atutem będzie znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o współpracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników
  • jasną i czytelną ścieżkę kariery zawodowej
  • ubezpieczenie na życie i zdrowotne na preferencyjnych warunkach
  • pracę w dynamicznym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@maxima-fides.pl wraz z następującą zgodą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BBU Maxima Fides Sp. z o.o., zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych, w tym mojego wizerunku na potrzeby procesu rekrutacji, na który aplikuję. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.